Returer & Refusion
Refusion
For de fleste varer, i det usandsynlige tilfælde at dit produkt er defekt, kan du sende det tilbage til os for refundering eller ombytning inden for 30 dage efter modtagelsen. Refusion af returfragt er ikke muligt i dette tilfælde.
For at være berettiget til retur skal dit produkt være i samme stand, som da du modtog det. Det skal også være i den originale emballage.
Returer (hvis relevant)
For at returnere et produkt skal du kontakte os via e-mail inden for 30 dage efter modtagelsen.
Når din retur er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at meddele, at vi har modtaget den returnerede vare. Din refundering vil derefter blive behandlet, og et beløb vil automatisk blive tilbageført til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for 10 hverdage.
Forsinkede eller manglende refunderinger (hvis relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget din refundering, tjek først din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab – det kan tage lidt tid, før refunderingen bliver bogført.
Kontakt din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en refundering vises.
Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refundering, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.
Ombytninger (hvis relevant)
Vi ombytter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte til samme vare, skal du sende en e-mail via vores kontaktformular.
Fragt
Vi instruerer dig via e-mail om, hvor du skal sende din vare til retur.
Du er selv ansvarlig for at betale fragtomkostningerne ved returnering af din vare. Fragtomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refundering, fratrækkes omkostningen for returfragt fra refunderingen.
Afhængigt af hvor du bor, kan leveringstiden for en ombyttet vare variere.
Hvis du sender en vare til en værdi over 750 kr., bør du overveje at bruge en sporingstjeneste eller købe forsendelsesforsikring. Vi kan ikke garantere, at vi modtager din returnerede vare.